Грабни допълнителни -5% отстъпка при плащане с карта

Полезна информация

Често задавани въпроси

 ПРЕДЛАГАТЕ ЛИ ОПЦИЯТА „ТЕСТ И ПРЕГЛЕД“?
Услугата „Тест и преглед“ не e валидна в момента.

ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ЛИ Е ДА ИМАМ РЕГИСТРАЦИЯ, ЗА ДА ПАЗАРУВАМ ОТ САЙТА?
Можете да пазарувате както с регистрация, така и като гост. Съветваме Ви да пазарувате като регистриран потребител, за да се възползвате от всички функционалности на сайта.

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ ВЪВ ФЕЙСБУК ИЛИ ПО ТЕЛЕФОНА?
Поръчки могат да бъдат заявявани единствено през сайта, в изключителни случаи е възможно и по телефон.

МОГА ЛИ ДА ПОРЪЧАМ АРТИКУЛ, КОЙТО НЕ Е НАЛИЧЕН В САЙТА?
Възможно е да се поръчат артикули, които не са налични в сайта, след консултация със служител от онлайн магазина.

КАКВИ СА ОПЦИИТЕ ЗА ПЛАЩАНЕ ПРИ ПОРЪЧКА?
Можете да заплатите чрез кредитна или дебитна карта при финализиране на Вашата поръчка. Можете да заплатите и в брой, на куриера при доставка ( наложен платеж ).

КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ ПОРЪЧКАТА МИ Е ПОСТЪПИЛА УСПЕШНО?
След като заявите Вашата поръчка, ще получите имейл, който потвърждава, че поръчката е постъпила успешно.

КОГА ЩЕ ПРИСТИГНЕ ПОРЪЧКАТА МИ?
Ще ни отнеме 1 до 2 работни дни, за да подготвим за изпращане Вашата поръчка, а пратките се доставят на следващия работен ден, с куриерска услуга на фирма Speedy.

*При провеждане на промоционални кампании, сроковете за изпращане и доставка може да варират.

КАКВА Е ЦЕНАТА НА ДОСТАВКА?
Доставката на територията на България е безплатна при поръчка на стойност над 200.00 лв. За поръчка под тази стойност, сумата за доставка е 7лв.

С КОЯ КУРИЕРСКА ФИРМА ЩЕ БЪДЕ ДОСТАВЕНА МОЯТА ПОРЪЧКА?
С куриерска фирма Speedy, до посочен от Вас точен адрес или офис на куриера.

ПРАВИТЕ ЛИ ДОСТАВКА ДО ВАШ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН?
Доставките се извършват до офис на Speedy или точен адрес на клиента, като има възможност да си получите поръчката и от наш физически магазин, само след допълнително потвърждение от наша страна.

МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ АДРЕСА ЗА ДОСТАВКА, СЛЕД КАТО СЪМ ЗАЯВИЛ ПОРЪЧКАТА СИ?
Можете да промените адреса за доставка, като се обадите на телефон +359 887 476 825 или на имейл [email protected], докато поръчката Ви е със статус „Обработва се“, т.е. ако поръчката ви все още не е изпратена. След като поръчката Ви бъде изпратена, смяната на адреса е възможна като се обърнете към куриерска фирма Speedy.

МОГА ЛИ ДА ДОБАВЯМ АРТИКУЛИ КЪМ ВЕЧЕ СЪЗДАДЕНА ПОРЪЧКА?
Към вече създадена поръчка, не могат да бъдат добавяни артикули. Необходимо е или да направите нова поръчка, съдържаща допълнителните артикули, или да направите, нова поръчка съдържаща всичко, което желаете като отмените предходната.

МОГА ЛИ ДА ОТМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?
Да, можете да отмените поръчка като се обадите на телефон +359 887 476 825 или чрез имейл на [email protected], само в случай, че поръчката Ви не е поета от куриерска фирма Speedy.

МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ЗАКУПЕН АРТИКУЛ?
Да, можете да върнете закупен от сайта артикул, в рамките на 14 дни от датата на неговото получаване. Според нашите „Общи условия“, поръчани продукти могат да бъдат върнати в състоянието, в което са били получени, без следи от употреба, замърсявания или повреди, и придружени от специфичните за продукта документи. Запазваме си правото да откажем връщане за продукт, който не е в добър търговски вид. Повече информация може да откриете в секция „Връщане“.

МОГА ЛИ ДА ЗАМЕНЯ ЗАКУПЕН АРТИКУЛ?
Да, можете да замените артикул закупен от сайта за размер, в рамките на 14 дни от датата на неговото получаване, като направите нова поръчка за искания от Вас артикул.  Получения преди това и подлежащ на връщане артикул връщате при условията ни за „Връщане“.

ИМА ЛИ ПРОДУКТИ, КОИТО НЕ МОГА ДА ВЪРНА?
Продукти като бельо, козметика, цели бански, както и долната част на бански костюми не подлежат на връщане поради съображения, свързани с хигиената или защита на здравето.

ЗА ЧИЯ СМЕТКА Е ВРЪЩАНЕТО НА АРТИКУЛ?
Връщането на артикул/и е за сметка на клиента, освен в случаите, в които Marinero е допуснал грешка при изпращането на поръчката.

В КАКЪВ СРОК ЩЕ МИ БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА ДЪЛЖИМАТА СУМА?
В рамките на 14 дни от датата, на която ние получим върнатата стока.

МОЖЕ ЛИ ДА МИ БЪДЕ ВЪЗСТАНОВЕНА СУМА С НАЛОЖЕН ПЛАТЕЖ?
Всички дължими суми се възстановяват само по банков път, след като сте предоставили IBAN, BIC и титуляр на сметката.

МОГА ЛИ ДА ВЪРНА ЗАКУПЕНА ОНЛАЙН СТОКА ВЪВ ВАШ ФИЗИЧЕСКИ МАГАЗИН?
Стока закупена онлайн, трябва да бъде върната само към адрес гр.Плевен, ул.Дойран 140 ет.3, офис Маринеро.

КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВЯ, АКО ПОЛУЧА ДЕФЕКТЕН ИЛИ ГРЕШЕН АРТИКУЛ?
В случаите, в които след като сте приели стоката, установите дефект или грешен артикул, то трябва да ни уведомите за това, с имейл на [email protected], след което артикулът трябва да бъде върнат на адрес:гр.Плевен, ул. Кара Кольо №1. Връщането се извършва с куриерска фирма Speedy за сметка на получателя . Ние същевременно ще подготвим верния артикул, за изпращане към Вас.

Как да направим рекламация на закупен продукт?
Всички продукти, които предлагаме са оригинални и имат съответната гаранция. В случай на проявен дефект по време на употреба, можете да заявите рекламация. Необходимо е да се свържете с нас на тел. 0887 476825 или на имейл [email protected] да ни изпратите подробни снимки на артикула и проявения дефект. Повече подробности ще откриете на в т.XII от Общи Условия тук.

КАКЪВ Е СРОКЪТ, В КОЙТО МОГА ДА ВЪРНА ПРОДУКТ?
Може да връщаш продукти в рамките на 14 дни от датата на получаването им.

С КОГО МОГА ДА СЕ СВЪРЖА ЗА ДОПЪЛНИТЕЛНИ ВЪПРОСИ?
Можеш да се свържеш с отдел Обслужване на клиенти на имейл адрес [email protected] или на тел. 0887 476825.